Flores - Caye Caulker

2 mei 2019 - Caye Caulker, Belize

Donderdag 2 mei 2019
Ten opzichte van gisteren is het uitslapen vandaag. Om 5:00 uur worden we opgehaald voor de terugreis naar Belize City. We gaan bij dezelfde grensovergang terug, zonder problemen. De watertaxi naar Caye Caulker van 10:30 uur kunnen we nog net redden. We lopen naar ons appartement en worden door de mensen op straat verwelkomt op het eiland. We lopen eerst bij Costa Maya naar binnen, maar we moeten bij Mara’s Place zijn. Iets verder. De kamer is nog niet gereed, maar we kunnen de spullen alvast neerzetten. We gaan de zaken regelen voor morgen en overmorgen; het snorkelen en duiken. Lisa is ervan overtuigt dat we bij Caveman Tours moeten zijn voor het snorkelen. Als ze ons niet op de lijst hebben staan kijken we toch nog eens de papieren na. Het blijkt dat we Raggamufin Tours moeten zijn. Dat gaat lekker, was toch te vroeg vandaag.

Zo druk dat het vanmiddag was op straat, zo rustig is het vanavond. We lopen naar restaurant Maggies Sun Set Kitchen. Hier zit dus iedereen. Het is er erg druk en we moeten lang wachten, maar het eten is goed. Er staat zelfs een rij om af te kunnen rekenen. Het blijkt dat dit restaurant bekend staat voor het lekkere eten, maar dat je daarvoor wel geduld moet hebben.