Een week voor vertrek

2 augustus 2009 - Thuis, Nederland

Over een week gaan we beginnen met onze 16 daagse rondreis Buitengewoon Borneo. Zie de kaart voor de route die we gaan afleggen.

Het is een unieke en bijzondere rondreis die ons de mogelijkheid biedt om het wilde Sarawak en Sabah te ontdekken. Ondoordringbare regenwouden, brede rivieren, zeldzame orang-oetangs, imposante neushoornvogels, wilde orchideeën en koppensnellers van weleer maken van Borneo een geweldige bestemming voor natuurliefhebbers en avonturiers. Borneo is nog steeds één van de meest ongerepte uithoeken van de wereld. We bezoeken tijdens de reis de prachtige hoofdsteden Kuching en Kota Kinabalu, doorkruisen diverse nationale parken, maken riviersafari's en hebben een ontmoeting met de jungle. Een buitengewone reis!

Nog een paar dagen werken, de laatste spullen verzamelen, het konijn naar zijn logeeradres brengen en dan zijn we er helemaal klaar!

Tot volgende week!

1. Jörg Kaasjager:
    9 augustus 2009
    Dank jullie wel voor jullie invitatie! Heel veel plezier in Borneo; maak er een mooie expeditie van. Ennuh... dat konijn kun je ook bij mij kwijt hoor; heb er wel een leuk receptje voor! X Jörg
  2. Steef Jansen:
    9 augustus 2009
    Ben benieuwd hoe jullie het zullen vinden. Het lijkt ons een geweldig mooie reis!
    Wat dat konijn betreft, ook wij hebben daar wel een lekker recept voor, maar we zijn bang dat het konijn wat taai zal zijn. Groeten, Steef en Annie