Amsterdam - Atlanta

20 april 2019 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Zaterdag 20 april 2019
We vertrekken extra vroeg van huis vanwege de verwachte drukte op Schiphol door de vakantie. Het valt ons alles mee. Bij de bagage drop off en de security check kunnen we zo doorlopen. Op naar de Mc Donalds en de bar voor een wit biertje van Brouwerij ’t IJ uit Amsterdam.

Na vier Nederlandse films waaronder (rechtszaak) Lucia de B gaan we landen. Slapen in het vliegtuig is er deze keer toch niet van gekomen. Op zich prima, dan zitten we gelijk in het nieuwe ritme. Wat op Schiphol alles meeviel valt hier tegen. Een schreeuwende dame die Visa / Esta roept dirigeert ons in een lange rij voor de paspoortcontrole. Na een uur kunnen we gemakkelijk verder. Het voordeel is wel dat onze bagage dan al naast de bagageband staat. We pakken het op en brengen het naar het inleverpunt voor de vlucht van morgen. Via een shuttle bus gaan we naar de Domestic Airport en vanuit daar nemen we de shuttle bus naar het hotel. Al met al, drie uur later na het landen, zijn we bij het hotel en gaan we gelijk naar bed. We kunnen nog vijf uur slapen voordat we weer terug willen gaan naar het vliegveld voor onze vlucht naar Belize.

1. Dick en Rina:
    25 april 2019
    Tjonge dat waren vele uren verder, gelukkig is dat uiteindelijk goed gekomen maar toch. Veel plezier nog 👍😘
  2. Steven en Marjon:
    25 april 2019