Amsterdam - Bonaire

22 oktober 2011 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Om19.15 uur zijn we compleet en vetrekken we richting Schiphol Amsterdam. Na een kort uurtje zijn we er en worden we gebeld door de taxi dat hij op ons staat te wachten. Dat is dan mooi jammer voor hem want wij zijn er al, ha ha. De bus was eerst een uur later besteld dus een miscommunicatie met de busvervoerder.

Bij de incheckbalies is het erg rustig. De bagages droppen en dan op naar de bar. Dat is nog niet gemakkelijk op zaterdagavond op Schiphol om 21.00 uur. Bij de eerste paar kroegen waar we naartoe lopen is het gesloten of gaat het sluiten. Uiteindelijk naar een paar pieren afgelopen te hebben, hebben we er een gevonden en het bier smaakt goed. We slapen er goed op. Nog even wakker worden voor de gehaktballen met andijviestamppot en dan weer verder slapen. Na zeker zes uur slapen worden we langzaamaan wakker voor het ontbijt (gebakken ei met fruit, broodje en een kandijcakeje) en de landing. Voordat Stephan en Teun het doorhebben zijn we al geland. Ze springen omhoog uit hun stoel. De aandacht voor de film was groter.

Na een goede vlucht en de rustige landing komen we dan aan in Bonaire. Een zeer warme lucht verwelkomt ons. De taxi staat op ons te wachten en we worden naar het appartementencomplex Djambo gebracht. Enkele nemen een verfrissende duik in het zwembad en na een biertje kruipen we voor een paar uurtjes het bed in.