Kota Kinabalu 17-08-2009

17 augustus 2009 - Kota Kinabalu, Maleisië

Vandaag, maandag 17 augustus, vroeg opgestaan. We worden om 06.00 opgehaald voor de vlucht van Kuching naar Kota Kinabalu. We zijn om 09.00 uur vertrokken voor een vliegreis van 1,5 uur. Na een broodje en een glaasje drinken gingen we al landen. Bij aankomst in Kota Kinabalu stond er alweer iemand op ons te wachten, kregen we de reisbescheiden met tijdstippen etc. voor de komende dagen en werden we naar het hotel gebracht. Naast het hotel ligt het Indonesische consulaat. Daar was een groot feest in verband met de onafhankelijkheidsdag. Er was live muziek en veel publiek. Om 14.00 uur hebben we een stadstour waarbij we de moskee, Chinese tempel en een museum over de geschiedenis van Saba bekijken. Terug in het hotel was er een militaire ceremonie bezig bij het consulaat. Erg leuk om even te zien. Daarna nog even wat eten en naar bed. Het was een volle maar mooie dag.

Overigens jullie allemaal alvast bedankt voor de leuke reacties tot nu toe!