Las Vegas

24 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Maandag 23 mei 2016

Na een reis van +/- 16 uur zijn we gearriveerd in Las Vegas. Vanuit het vliegtuig zien we al de vele lampjes. Doordat we al, via Minneapolis, Amerika zijn binnengekomen kunnen we nu zo naar buiten lopen, zonder paspoort controle etc. Dat valt dan weer mee. Ook in Minneapolis verliep het allemaal soepel. Wel nog een nieuwe boardingpas laten printen. We vliegen namelijk met Delta en niet met KLM. Ook wel weer logisch.

Na een borrel in hotel Tropicana met de vele gokkasten gaan we lekker naar bed. In Nederland is het inmiddels 09:00 uur in de ochtend.

Dinsdag 24 mei 2016

Het valt mee hoe vroeg we wakker worden, om 08:30 uur lokale tijd. We proberen een “normaal” ontbijt te nemen in het hotel. Het wordt één Burito met ei / bacon en twee koffie. Dat is voor ons tweeën al voldoende. We verkennen de Strip van Las Vegas lopend via de vele hotels / casino’s. In  hotel New York en Venetië zijn veel straten van de steden nagemaakt. De temperatuur valt nog mee, niet erg warm. Een dun vestje voor in de hotels met airco is wel fijn.

Voor de lunch bestellen we een voorgerecht kippenvleugels voor z’n tweeën. Ook dat blijkt weer voldoende.

Nu een borrel en een gokje wagen in hotel New York, aan de overkant van de straat.

1. Dennis:
    25 mei 2016
    Klinkt top! Kijk je uit bij dat water stephan.....
  2. Dick en Rina:
    25 mei 2016
    Dat was een lange reis.Maar het ziet er mooi uit hoor! Geniet er verder van.