Luchthaven Kuala Lumpur

11 augustus 2009 - Kuala Lumpur, Maleisië

Even een korte update. We zitten nu te wachten op de luchthaven van Kuala Lumpur om vervolgens door te vliegen naar Kuching (Maleisisch Borneo). We zijn op deze luchthaven al twee keer verkeerd gelopen. Na aankomst zijn we met een trein naar terminal “A” gegaan voor gate “A10”. Na het invullen van de gezondheidsverklaring en het emigratieformulier stond op het bord dat we naar gate “C1” moesten. Zo braaf dat we zijn, wij weer gelijk terug richting “C”. Toch nog even checken en ja hoor we moeten toch weer naar “A”. Maar ja, nu waren we natuurlijk al Maleisië in en uit gereisd en dat wilden we nu weer inreizen. Gelukkig was het niet nodig om alle formulieren weer opnieuw in te vullen. We konden er hard om lachen. De vlucht van Amsterdam naar Kuala Lumpur is goed gegaan. We zijn op tijd vertrokken en volgens schema aangekomen We hebben alleen een “houten kont” van het zitten. Op naar de volgende vlucht!

Groetjes Lisa en Stephan

1. Steef Jansen:
    11 augustus 2009
    Leuk dat jullie alzo snel een bericht hebben kunnen sturen! Maar goed dat je genoeg tijd had omover te stappen, anders had je toch een probleem gehad. Die houten kont zal de komende dagen er wel vanaf gelopen worden denk ik.
    Groeten, Steef en Annie