Vertrek Kenia 18 juli 2010

18 juli 2010 - Nairobi, Kenia

De nacht was kort en het opstaan koste vandaag meer tijd en moeite dan normaal. Ondanks dat zijn we op tijd op Schipshol voor de drop off point van de ruimbagage. Via internet hebben we al ingecheckt en het sealen van de bagage hoeft niet meer vanwege aangeschafte flight bags. Op ons gemak nog een bakkie koffie met pa en ma Jansen en dan richting de gate voor de vlucht naar Nairobi, Kenia.

We vertrekken mooi op tijd. De vlucht duurt volgens de piloot 7 uur en 30 minuten.

Om 18.10 uur Nederlandse tijd landen we in Nairobi (het is hier 1 uur later dan in Nederland). Daarna kost het ons 2 uur om een visum te kopen en de bagage terug te vinden. We zijn echt in Afrika aangekomen. Heerlijk relaxed allemaal! Het kost allemaal wel wat meer tijd, maar ach we hebben vakantie. Horloge is een uur vooruit gezet en we gaan met Mozes de chauffeur naar het hotel.

Morgen worden we om 08.00 uur opgehaald en dan gaat de reis echt beginnen. Super gaaf! De eerste indrukken zijn erg goed. Veel luxe en goede sfeer.

1. Steef Jansen:
    18 juli 2010
    Fijn dat alles goed gegaan is. Zijn via Schiphol naar Nijmegen gereden. Konden pas op de A15 120 km/h rijden.
  2. Martijn:
    19 juli 2010
    Namens Bernadette wensen ik jullie een goede vakantie toe.

Veel plezier!
  3. Jurgen/Bianca/Mike en Iris:
    19 juli 2010
    Veel plezier! Maak maar veel mooie foto's. We zijn erg benieuwd.
    Knuffel en kusjes van de kids
  4. Henriette en Jos:
    19 juli 2010
    Heel veel plezier en maak mooie foto's met jullie nieuw toestel. Geniet ervan.
  5. Dick en Rina.:
    19 juli 2010
    Goed om te lezen dat jullie goede reis hebben gehad.Geniet van de natuur en laat ons daarvan meegenieten. Nog veel plezier samen met Mozes.
  6. Alfredo,Jacqueline,Alessio en Fiorella:
    20 juli 2010
    Stephan en Lisa,
    Nog een hele fijne reis toegewenst.
    Wat een mooie foto's. Wij blijven jullie volgen.
    Ciao ciao
  7. Dick, Gaziella en Giulia:
    21 juli 2010
    Hey Stephan en Lisa,
    Wij wensen jullie een hele prettige vakantie!!
    En veel foto's maken, oké??
    Groetjes van ons drietjes.