Telegraph Cove - Vancouver

21 juli 2012 - Vancouver, Canada

Vandaag hadden we ons ingeschreven voor het ontbijt van 08.00 uur zodat we op ons gemak terug kunnen rijden naar Nanaimo voor de overtocht naar Vancouver. In hetzelfde restaurant als op de heenweg naar Telegraph Cove hebben we in Cambell River gegeten. Onderweg stoppen we nog bij de ‘Wallmall’ in Cambell River en in Nanaimo bij de ‘Shopping Hall’, maar we hebben niet de rust om te gaan shoppen. Het is leuk om te kijken wat de prijzen doen en welke artikelen allemaal verkocht worden in een grote supermarkt.

Aangekomen in Vancouver rijden we via een lange brug de stad in. Het geeft ons het gevoel dat je in een film zit. We moeten wennen aan alle drukte na de rust van de afgelopen dagen. In de stad rijden is goed opletten, maar de navigatie brengt ons netjes bij de voordeur van het hotel. We drinken nog een biertje in een tappas bar. In een spetterende stapavond hebben we geen zin. Al zou je dat in Vancouver vast goed kunnen en zullen velen niet snappen dat we dat niet gedaan hebben.