Reacties

Dick en Rina We hebben jullie reis schema bekeken op Google Earth,… 9 jul. '12
Bianca Klinkt weer erg mooi allemaal! Weer veel foto's… 9 jul. '12
Arthur Reislogger gevonden, nu maar afwachten ... 24 okt. '11
Steef Jansen Het is hier nu kwart voor elf. Net terug van een wandeling… 23 okt. '11
Fabian Grillo Hoi Lisa en Stephan, Wat een mooie reis, fantastisch… 7 aug. '10
Marco Lea Hoi Lisa & Stephan, We hebben op ons gemak de… 7 aug. '10
Teun en Hanneke Echt geweldig allemaal weer. Wij hebben gisteren hier… 31 jul. '10
Steef Jansen Het ziet er prachtig uit en ben benieuwd naar de foto's.… 30 jul. '10
Dick en Rina. Mooie reisverslagen. Zo genieten we mee met jullie.… 30 jul. '10
Marisa Geweldige ervaring!~ Fijn dat je ons ook een beetje… 28 jul. '10
Herman Teunissen Mooie reis luitjes. Geniet van de paar laatste dagen,… 27 jul. '10
Joris Ziet echt er goed uit buren! Ben wel een btje jaloers… 27 jul. '10
Jurgen/Bianca/Mike en Iris WAUW!!!! Echt geweldig! Ben benieuwd naar de andere… 27 jul. '10
Dick en Rina. Het zijn weer super mooie foto's. We krijgen… 27 jul. '10
Teun en Hanneke Super! Wat hebben jullie het weer goed voor elkaar.… 26 jul. '10
Eef Klinkt allemaal super en de foto's zijn ook erg… 25 jul. '10
Jurgen/Bianca/Mike en Iris Wat een geweldige ervaring! Bianca is helemaal jaloers.… 24 jul. '10
Steef Jansen Het is weer een geweldige reis!! Jullie hebben al… 24 jul. '10
Dick en Rina. Geweldig wat een ervaring, het zijn mooie reisverslagen… 24 jul. '10
Dick, Gaziella en Giulia Hey Stephan en Lisa, Wij wensen jullie een hele prettige… 21 jul. '10
Alfredo,Jacqueline,Alessio en Fiorella Stephan en Lisa, Nog een hele fijne reis toegewenst.… 20 jul. '10
Dick en Rina. Goed om te lezen dat jullie goede reis hebben gehad.Geniet… 19 jul. '10
Henriette en Jos Heel veel plezier en maak mooie foto's met jullie… 19 jul. '10
Jurgen/Bianca/Mike en Iris Veel plezier! Maak maar veel mooie foto's. We… 19 jul. '10
Martijn Namens Bernadette wensen ik jullie een goede vakantie… 19 jul. '10
Steef Jansen Fijn dat alles goed gegaan is. Zijn via Schiphol naar… 18 jul. '10
Hanneke Super allemaal weer! 24 aug. '09
Steef Jansen Rust lekker uit en we zijn zeer benieuwd naar de films… 22 aug. '09
Dick en Rina. Weer een mooi verslag van jullie hoor!Hebben jullie… 22 aug. '09
Lisa Het was even denken over "de apotheek",… 22 aug. '09
Steef Jansen Hoi Stephan en Lisa, Het ziet er weer geweldig uit!… 21 aug. '09
Dick en Rina. Veel plezier morgen in Sandakan,en vooral een heeeeele… 19 aug. '09
Bernadette en Martijn Hoi Stephan en Lisa, genieten van jullie verhalen,… 17 aug. '09
Dick en Rina. Dat was mooi meegenomen dat de koppensnellers niet… 16 aug. '09
Hanneke Hey vakantiegangers, Even een berichtje van mensen… 15 aug. '09
Joris Hee Buren, Hebben jullie de koppensnellers overleefd?… 14 aug. '09
Jerney Hoi Stephan en Lisa! Wat een geweldige reis maken… 13 aug. '09
Steven en Marjon Ha die vakantiegangers, Leuk om te horen hoe het jullie… 12 aug. '09
Steef Jansen Klinkt allemaal geweldig. zo te zien hebben jullie… 12 aug. '09
Joris Hee Stephan en Lisa, Ziet er weer goed uit. Jullie… 12 aug. '09
Herman Teunissen Hoi Stephan en Lisa, Leuk dat we zo snel van jullie… 11 aug. '09
Steef Jansen Leuk dat jullie alzo snel een bericht hebben kunnen… 11 aug. '09
Steef Jansen Ben benieuwd hoe jullie het zullen vinden. Het lijkt… 9 aug. '09
Jörg Kaasjager Dank jullie wel voor jullie invitatie! Heel veel plezier… 9 aug. '09